Jäsenasiat

• Jäsenasioista voit tiedustella Minnalta puh 050 555 1803, Tainalta puh.050 560 8429 .viestiä voit laittaa myös seuramme sähköpostiin mansoniemenmeno@gmail.com

• Seuranjäsenmaksu vuonna 2016 on 20€/perhe ja 10€/henkilö.

• Seuralaiset voivat ostaa hiihtolippuja Jämin Hiihtotunneliin Minnalta puh.050 555 1803, aikuistenlippu 9€ ja lastenlippu 6€. Huom! Maksu käteisellä. (P-S lehdessä ja seuran sivuilla ilmoitettavien Jämin Hiihtotunnelissa seuran pitämien kisojen ja harjoitusten liput seuranjäsenille maksaa seura.)

• Seura maksaa nuorten jäsentensä osallistumisen Kansallisiin ja Piirikunnallisiin kisoihin, sekä skipassit nuorille hiihtäjilleen.

• Seurallamme on voidepakki ja voiteluteline, jotka ovat kaikkien seuralaistemme käytettävissä. Tiedustella voit Minnalta 050 555 1803

• Paperinkeräys jatkuu osoitteessa Mansoniementie 111. Pihaliittymässä laatikko irtolehdille, isommat määrät, säkit ja laatikot suoraan varastoon. Lisäksi Kovelahden kyläkaupan pihassa on Menon paperinkeräyslaatikko.

• Seuramme kerää varoja toimintaansa myös erilaisilla talkoilla, seuraa P-S lehden ilmoittelua.